Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-10-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність і переваги формування бренду роботодавця. На основі результатів існуючих досліджень визначено основні критерії наявності у підприємства бренду роботодавця; обґрунтовано доцільність використання інструментів формування та розвитку бренду роботодавця.
The article reveals the essence and benefits of formation of an employer brand. Based on existing research key criteria of an enterprise employer brand have been identified; The expediency of using instruments of formation of employer branding has been founded.
Description
Keywords
бренд роботодавця, формування бренду, інструменти брендингу, brand of employer, formation of brand, instruments of branding
Citation
Оберемчук В. Ф. Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 143–144. – Назва з титул. екрану.