Розвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвід

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито зарубіжний досвід реалізації регіональної маркетингової політики в сфері туризму.
Description
Keywords
туризм, маркетинг, бюро, туристи
Citation
Кирилова О. В. Розвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвід / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 781–790.