Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шумейко, Володимир МихайловичРозглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.Item До якості продукції через менеджмент якості(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шолудченко, С. В.Розглянуто проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом підвищення якості системи управління та якості продукції.Item PR-активність українських банків(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Ткачук, Олена Володимирівна; Ткачук, Елена ВладимировнаРозглядаються проблеми реалізації банківських послуг та роль PR у цьому процесі.Item Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Сторожук, І. І.; Ревенко, Ю. В.В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу.Item Формування системи конкурентоспроможності переробної галузі агропромислового комплексу України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Романенко, І. П.Розглядаються проблеми підвищення конкурентоспроможності та ефективності фукнціонування агропромислових підприємств.Item Вплив ринкової кон’юнктури на формування та ефективне використання основних виробничих фондів сільськогогосподарських підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Клебан, О. Л.Розглядаються проблеми ефективного використання основних фондів сільськогосподарських підприємств в умовах мінливості пон’юнктури.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Пєтухов, Сергій Володимирович; Петухов, Сергей ВладимировичРозглядаються питання конкретизації завдань і методів управління маркетингом в конкретних умовах діяльності підприємств.Item Диверсифікація виробництва як чинник підвищення конкурентоспроможності цукропереробних підприємств України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Матових, С. В.Висвілюються теоретичні і практичні надання диверсіфікації діяльності цукропереробки підприємств україни, як передумови поширення їх конкурентоспроможності.Item Роль маркетингу при формованні програми закупівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, В. В.Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.Item Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Максимова, Т. С.; Співак, А. О.У статті систематизовано методи економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто методичні аспекти оцінювання процесу активізації маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано системи показників критеріального виміру досліджуваного процесу. Наведено результати використання розробленого методичного підходу до оцінки процесу активізації маркетингової діяльності щодо збільшення частки ринку одного з провідних підприємств України — ЗАО «Лугансьский м’ясокомбінат».Item Методика застосування SWOT-аналізу на регіональному рівні в сфері туризму (на матеріалах Закарпатської області)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Лендєл, О. Д.Висвітлюються проблеми маркетингового забезпечення регіонального розвитку туризму.Item Логістика виробничого процесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория ВитальевнаРозглядаються проблеми логістичної організації виробництва, раціоналізації матеріальних потоків.Item Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Корчинська, О. А.Висвітлюються питання організації маркетингової діяльності на підприємствах агрохімічного обслуговування.Item Особливості ціноутворення на вітчизняному ринку сільськогосподарського машинобудування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Корінєв, В. Л.Розглянуто проблеми формування і реалізації цінової політики на вітчизняних підприємствах сільськогосподарського машинобудування.Item Особливості розвитку банківського маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Колісников, Д. О.В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку.Item Розвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвід(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кирилова, О. В.Розкрито зарубіжний досвід реалізації регіональної маркетингової політики в сфері туризму.Item Вплив логістики на організацію транспортного процесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кальченко, Альбіна Георгіївна; Кальченко, Альбина ГеоргиевнаВисвітлюються проблеми формування і функціонування логістичних транспортних систем і здійснення транспортних процесів.Item Стан та перспективи розвитку дистрибуції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Земляков, І. С.Розглянуто проблеми формування і функціонування регіональних роздрібних мереж.Item Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Зайчук, Т. О.Аналізується вплив факторів та інструментів товарної політики на формування і реалізацію цінової політики підприємств.Item Формування та розвиток маркетингу страхових компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег ВладимировичВисвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »