Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Роль маркетингу при формованні програми закупівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, В. В.Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.Item Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Корчинська, О. А.Висвітлюються питання організації маркетингової діяльності на підприємствах агрохімічного обслуговування.Item Паблік рілейшнз у сфері освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Троян, В. В.В даній статті вказано про необхідність застосування засобів паблік рілейшнз (РR) в сфері освітніх послуг. Вказані пропозиції щодо розробки бренду освітньої установи. Розроблена РR — програма на основі відомої формули RACE (Research, Action, Communications, Evaluation). Запропоновані найбільш відповідні до сфери послуг методи оцінки РR-дій.Item Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Логвінова, В. Ю.Розглянуті питання розвитку маркетингових комунікацій в системі управління підприємств.Item Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Буднікевич, І. М.; Черданцева, І. Г.; Кирилюк, М. В.У статті розглядається проблемні моменти процедури проведення польового маркетингового дослідження на основі аналізу медіа-ринку м. Чернівці.