Наукові положення та базові академічні технології навчального процесу в контексті формування нової системи якості освіти в Україні

Abstract
У статті розглянуто понятійний апарат та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти, а саме: сутність, функціональні складові та основні технології і навчального процесу. В результаті проведеного дослідження проаналізовано схему процесу навчання, основні функції процесу навчання, права та обов’язки головних учасників навчально-виховного процесу. Отриманий результат буде корисним для державних органів, професорсько-викладацького складу навчальних закладів та всім іншим зацікавленим особам, що займаються розвитком сучасної освіти в Україні.
The conceptual apparatus and basic academic technologies of the learning process are considered in the context of the implementation of the concept of the development of economic education, namely: the essence, functional components and basic technologies and the learning process. In the article, as a result of the study, the scheme of the learning process, the main functions of the learning process, the rights and duties of the main participants in the educational process are analyzed. The obtained result will be useful for state bodies, the teaching staff of educational institutions and all other interested persons engaged in the development of modern education in Ukraine.
В статье рассмотрены понятийный аппарат и базовые академические технологии процесса обучения в контексте реализации концепции развития экономического образования, а именно: сущность, функциональные составляющие и основные технологии и учебного процесса. В результате проведенного исследования проанализированы схему процесса обучения, основные функции процесса обучения, права и обязанности главных участников учебно-воспитательного процесса. Полученный результат будет полезным для государственных органов, профессорско-преподавательского состава учебных заведений и всем другим заинтересованным лицам, занимающимся развитием современного образования в Украине.
Description
Keywords
освіта, економіка, концепція, сутність, функції, академічні технології, процес, навчання, education, economy, concept, nature, function, academic technology, process of learning, образование, экономика, концепция, сущность, функции, академические технологии, процесс, обучение
Citation
Іляш О. І. Наукові положення та базові академічні технології навчального процесу в контексті формування нової системи якості освіти в Україні / О. І. Іляш, К. В. Безверхий // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту : зб. наук. пр. / Нац. акад. статистики, обліку та аудиту ; редкол.: О. Г. Осауленко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2016. – № 3. – С. 114–122.