Show simple item record

dc.contributor.authorСтефанишин, В’ячеслав Я.
dc.date.accessioned2013-02-13T12:40:21Z
dc.date.available2013-02-13T12:40:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСтефанишин В. Я. Стратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємством / В. Я. Стефанишин // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26. – С. 236–245.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2093
dc.description.abstractУ даній статті розглядається сутність стратегічного маркетингового управління та описуються процеси розробки маркетингового стратегічного плану. В матеріалі визначено термінологію поняття «стратегія», викладено принципи стратегічного маркетингового планування, описано вимоги до побудови ефективного маркетингового плану підприємства.uk
dc.description.abstractIn this article the essence of strategic marketing management and describes the processes of developing a marketing strategic plan. In material terms defined concept of "strategy" laid down the principles of strategic marketing planning, and describes the requirements for building an effective marketing plan for the company.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk
dc.subjectплан маркетингу підприємстваuk
dc.titleСтратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємствомuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc005.94:378.4uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record