Show simple item record

dc.contributor.authorБортніков, П. Г.
dc.date.accessioned2013-02-21T12:36:11Z
dc.date.available2013-02-21T12:36:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationБортніков П. Г. Іміджева реклама фінансової установи / П. Г. Бортніков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 27. – С. 255–262.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2111
dc.description.abstractПідвищенню довіри до банку та стимулюванню приросту клієнтської бази сприяє правильно поставлена іміджеві реклама. Доцільно розглядати пряму, непряму та приховану іміджеві рекламу. Одним з нових прийомів у роботі рекламних агентств стає використання інших торгових марок і відомих осіб для просування позитивного іміджу банку цільовій клієнтурі.uk
dc.description.abstractCorrectly image advertising promotes to increase of confidence in the bank and stimulates growth of customer base. It is reasonable to consider the direct, indirect and hidden forms of image advertising. As one of relatively new form in advertising adopted by agencies is the use of other brands and image of famous people to promote a positive image of the bank’s to target clientele.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectбанківський маркетингuk
dc.subjectклієнтураuk
dc.subjectдовіра до банківuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectreputationuk
dc.subjectbank marketinguk
dc.subjectcustomersuk
dc.subjectbank’s reliabilityuk
dc.titleІміджева реклама фінансової установиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.1;336.71uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record