Технологія вітагенного навчання як інструмент мовної підготовки студентів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03-21
Authors
Сапожникова, Ольга Миколаївна
Сапожникова, Ольга Николаевна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті представлено аналіз можливостей використання вітагенних технологій під час іншомовної професійної підготовки. У статті розглядається проблема застосування вітагенного навчання з голографічним підходом як реального шляху до істинної співпраці викладачів та студентів, злиття освіти й самоосвіти, що уможливлює актуалізацію життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу в освітніх цілях. Детально розкривається сутність понять «вітагенне навчання», «технології голографічного методу».
The analysis of the possibilities of using the vitagen educating with the holographic approach as innovative technology in the foreign language training is presented in the article. The problem of application of the vitagen educating with holographic approach is examined as the real way to the veritable collaboration of teachers and students, confluence of education and selfeducation, that makes it possible to actualize the vital experience of personality, its intellectually psychological potential in educational aims. The essence of the concepts of «vitagen educating», «technologies of holographic method» is detailed.
Description
Keywords
вітагенне навчання, технології голографічного методу, іншомовне навчання, vitagen educating, holographic method, foreign language training
Citation
Сапожникова О. М. Технологія вітагенного навчання як інструмент мовної підготовки студентів / О. М. Сапожникова // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 304–308. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.