Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено роль сучасного маркетолога на підприємстві, наведено узагальнену характеристику фахівця з маркетингу з позицій вітчизняних роботодавців, надано перелік посад та посадових інструкцій маркетологів на підприємстві та доведено необхідність цілеспрямованої підготовки галузевих фахівців-маркетологів.
Description
Keywords
Маркетинг, маркетолог, підприємство, ринок праці, вищий навчальний заклад, вища освіта
Citation
Наумова О. Е. Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 99–108.