Основні стратегії розвитку повнофункціональних провайдерів на ринку України
Abstract
В статті розглянуто основні стратегії розвитку широко представлених на ринку України логістичних операторів, що надають послуги аутсорсингу, та шляхи їх трансформації до повнофункціональних ЗРL- та 4РL-провайдерів. Приведено основні характеристики існуючих видів логістичних провайдерів та показана відмінність 4PL-провайдингу від 3PL-провайдингу. Виявлена основна схема функціонування транспортно-експедиційного підприємства з суб’єктами ринку, яка показана з точки зору проходження інформаційного потоку по всім ланкам логістичного ланцюга. The article describes the basic strategies of development of widely represented in the Ukrainian market logistics operators, providing outsourcing services - and ways of transformation of these services to a full-featured and 3RL- 4RL providers. The paper presents the main characteristics of the existing types of logistics providers, and shows the difference between the 4PL-provayding and 3PL-provayding. The work shows the basic scheme of forwarding enterprise with market participants, which is shown in terms of the passage of information flow to all parts of the supply chain. В статье рассмотрены основные стратегии развития широко представленных на рынке Украины логистических операторов, предоставляющих услуги аутсорсинга, — и пути трансформации этих услуг к полнофункциональным ЗРL- и 4РL-провайдерам. Приведены основные характеристики существующих видов логистических провайдеров и показана разница между 4PL-провайдингом и 3PL-провайдингом. Приведена основная схема функционирования транспортно-экспедиционного предприятия с субъектами рынка, которая показана с точки зрения прохождения информационного потока по всем звеньям логистической цепи.