Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків
View/
Open
Date
2015Author
Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara
Гордеева, Тамара Фёдоровна
Metadata
Show full item recordAbstract
Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо. This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc. Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного
маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического,
социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п.