№ 6 (99) листопад – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Стаття присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ... -
Дуальне навчання: досвід Німеччини
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Стаття присвячена особливостям впровадження дуальної форми навчання у системі освіти Німеччини як ефективного знаряддя модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоздатності молоді на ринку праці. Аналізуються ... -
Инновационная маркетинговая стратегия SEE-THINK-DO-CARE 2017
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Дизайн рассылок: ТОП-5 тенденций на 2017 год
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)2017 год принес новые веяния в email-маркетинг, и особенно это касается дизайна электронных рассылок. Поэтому я предлагаю поговорить о том, какие актуальные тенденции в дизайне рассылок можно ожидать в новом году, а также ... -
SMM-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)«Предупрежден — значит вооружен», особенно этот принцип актуален в случае с продвижением посредством быстроменяющегося SMM-маркетинга. Чем будут удивлять СММ-щиков социальные сети и к чему нужно готовится в 2017 году — ... -
ТОП-5 трендов контент-маркетинга, которые станут ведущими в 2017 году
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Я не устану повторять слова Била Гейтса, что контент-маркетинг — это король интернет-продвижения. А вот каким будет этот «король» в 2017 году — читайте далее в статье! -
На пути к реформам жилищного сектора: повышение потенциала объединений собственников жилья в Азербайджане, Беларуси, Грузии, Молдове и Украине
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)У травні 2017 р Громадська спілка «Експертна Міжгалузева Асоціація України» долучилася до проекту ЄС «На шляху до реформ у житловому секторі: підвищення потенціалу об’єднань власників житла в Азербайджані, Білорусі, Грузії, ... -
Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економік
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)В статті висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого ... -
ESOMAR о событиях уходящего года и основных трендах в мире исследователей (по следам Global Market Research 2016)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Мировая ассоциация исследователей ежегодно проводит исследование рынка маркетинговых исследований, частью которого является опрос и публикация экспертного мнения членов ESOMAR относительно новых трендов и наиболее важных ... -
Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Кваліфікаційний рівень «Менеджер з маркетингових досліджень»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Як відбувається робота над професійним стандартом та основні зміни, зафіксовані в новій редакції. -
Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)