№ 6 (99) листопад – грудень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 12 of 12
  • Item
    Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету)
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Давліканова, Олена; Купенко, Олена; Світайло, Ніна
    Стаття присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ефективності проектних технологій. Підкреслюється значення наскрізної практичної підготовки для майбутньої конкурентоспроможності випускників.
  • Item
    Дуальне навчання: досвід Німеччини
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Мілл, Ульріх
    Стаття присвячена особливостям впровадження дуальної форми навчання у системі освіти Німеччини як ефективного знаряддя модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоздатності молоді на ринку праці. Аналізуються особливості дуальних навчальних програм та їх практичної складової, зокрема. На основі досвіду конкретних університетів акцентується увага на необхідності налагодження співпраці освітніх закладів з підприємствами або адміністративними установами для максимального врахування потреб вишу, підприємства та студентів.
  • Item
    Инновационная маркетинговая стратегия SEE-THINK-DO-CARE 2017
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Бржезицкий, Дмитрий
  • Item
    Дизайн рассылок: ТОП-5 тенденций на 2017 год
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Щирин, Евгений
    2017 год принес новые веяния в email-маркетинг, и особенно это касается дизайна электронных рассылок. Поэтому я предлагаю поговорить о том, какие актуальные тенденции в дизайне рассылок можно ожидать в новом году, а также о том, что стоит внедрять в свою практику уже сейчас.
  • Item
    SMM-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Степаненко, Елена
    «Предупрежден — значит вооружен», особенно этот принцип актуален в случае с продвижением посредством быстроменяющегося SMM-маркетинга. Чем будут удивлять СММ-щиков социальные сети и к чему нужно готовится в 2017 году — читайте далее!
  • Item
    ТОП-5 трендов контент-маркетинга, которые станут ведущими в 2017 году
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ефимец, Светлана
    Я не устану повторять слова Била Гейтса, что контент-маркетинг — это король интернет-продвижения. А вот каким будет этот «король» в 2017 году — читайте далее в статье!
  • Item
    На пути к реформам жилищного сектора: повышение потенциала объединений собственников жилья в Азербайджане, Беларуси, Грузии, Молдове и Украине
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Максименко, Ольга
    У травні 2017 р Громадська спілка «Експертна Міжгалузева Асоціація України» долучилася до проекту ЄС «На шляху до реформ у житловому секторі: підвищення потенціалу об’єднань власників житла в Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові та Україні» через започаткування суб-проекту «Трансформація управлення в житловому секторі - Підтримка асоціацій власників будинків в Запоріжжі» (в партнерстві Ініціативи «Житлове господарство в Східній Європі» (м. Берлін, Німеччина) Основними організаціями-партнерами суб-проекту є ГС «Експертна Міжгалузева Асоціація України» (ЕМАУ), Запорізький національний університет (ЗНУ), ГС «Запорізький ресурсний центр «КРУГ», (ЗРЦ «КРУГ») та Благодійний фонд «Єврейський общинний центр Мазаль Тов» (БФ «Мазаль Тов»).
  • Item
    Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економік
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павлов, Владислав
    В статті висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових
  • Item
    ESOMAR о событиях уходящего года и основных трендах в мире исследователей (по следам Global Market Research 2016)
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Иванова, Дарья; Прынько, Марьяна
    Мировая ассоциация исследователей ежегодно проводит исследование рынка маркетинговых исследований, частью которого является опрос и публикация экспертного мнения членов ESOMAR относительно новых трендов и наиболее важных событий в отрасли. Мы представляем вам короткий обзор этой части исследования.
  • Item
    Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Голованова, Майя
  • Item
    Кваліфікаційний рівень «Менеджер з маркетингових досліджень»
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Черненко, Оксана
    Як відбувається робота над професійним стандартом та основні зміни, зафіксовані в новій редакції.
  • Item
    Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Савицька, Наталія