Теоретичні підходи до визначення експортноорієнтованості підприємства
Abstract
У статті досліджено теоретичні та методичні підходи до визначення сутності поняття «експортноорієнтованість». На основі аналізу детерміновано показники рівня глобалізації експортноорієнтованого підприємства, визначено критерії оцінки їх динаміки. Виділено місце експортноорієнтованості в загальній стратегії підприємства на національному та на глобальному ринках. This article deals with theoretical and methodical approaches to the definition of the conception «export-orientedness». On the basis of analysis, the globalization level indicators of the export-oriented enterprises and the criteria of evaluation of their dynamics were determined. The place of the export-orientedness in the overall enterprise strategy on the national and global markets is highlighted. В статье исследуются теоретические и методические подходы к определению сущности понятия «экпортноориентированность». На основе анализа детерминированы показатели уровня глобализации экпортноориентированного предприятия, определены критерии оценки их динамики. Выделено место экспортноориентированности в общей стратегии предприятия на национальном и глобальном рынках.
Collections
- Частина 1 [88]