Екобізнес як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Abstract
Здійснюється спроба соціально-філософського аналізу феномену екологічного підприємництва, розвиток якого є актуальним в умовах сьогодення. Зазначаються умови розвитку та напрямки діяльності бізнесу у природоохоронній сфері (екобізнесу). Екобізнес розглядається як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва, умова сталого розвитку країни. Робиться висновок про те, що існує тісний взаємозв’язок екологічної стратегії підприємства та рівня його конкурентоспроможності, економіки та екології; наголошується на необхідності сприяння з боку держави та фінансових інституцій розвитку екологічного підприємництва.
This article attempts to socio-philosophical analysis of the phenomenon of ecology company development which is relevant at present. The work specified conditions for development and business activities in the environmental field (ecobusiness). Ecobusiness is considered as activity-oriented social company, condition for sustainable development. It is concluded that there is a close correlation of ecological company strategy and its competitiveness, economy and ecology, the paper stresses the need for assistance from the government and financial institutions of ecology business.
Description
Keywords
екобізнес, підприємство, екологічна стратегія, підприємництво, держава, суспільство, соціально зорієнтований бізнес
Citation
Северин-Мрачковська Л. В. Екобізнес як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва / Л. В. Северин-Мрачковська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Філософія. Соціологія. Політологія : наук. журн. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара ; редкол: О. С. Токовенко (відп. ред.) [та ін.]. – Дніпропетровськ, 2013. – Т. 21, вип. 23. – С. 259–265.