• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Міжнародна економічна політика
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Частина 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Міжнародна економічна політика
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Частина 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Бренд-неймінг як чинник ефективності міжнародних маркетингових комунікацій

Thumbnail
View/ Open
Kochkina.pdf (832.1Kb)
Date
2012-10-24
Author
Кочкіна, Н. Ю.
Metadata
Show full item record
Abstract
Доведено вплив бренд-неймінгу на ефективність міжнародних маркетингових комунікацій. Аналітичний етап інтернаціоналізації брендів проілюстровано фонетичним, психолінгвістичним, фонографічним, семантичним та асоціативним аналізом бренду українського виробника марочних вин «Інкерман». Розроблено комплекс рекомендацій щодо бренд-неймінгу на міжнародних ринках, у тому числі для компанії «Інкерман».
 
The influence of brand naming on the effectiveness of international marketing communications is proved. The analytical phase of brands internationalization is illustrated by the phonetic, psycholinguistic, phonograph, semantic and associative analysis of Ukrainian manufacturer of vintage wines brand «Inkerman». A set of recommendations concerning brand naming on international markets, including «Inkerman», is made.
 
Доказано влияние бренд-нейминга на эффективность международных маркетинговых коммуникаций. Аналитический этап интернационализации брендов проиллюстрирован фонетическим, психолингвистическим, фонографическим, семантическим и ассоциативным анализом бренда украинского производителя марочных вин «Инкерман». Разработан комплекс рекомендаций относительно бренд-нейминга на международных рынках, в том числе для компании «Инкерман».
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2462
Collections
  • Частина 1 [88]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV