Шляхи оптимізації обслуговування в інтернатних установах: вітчизняні реалії та кращі світові практики

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто аналіз показників задоволеності отримувачів соціальних послуг в інтернатних установах на базі дослідження та проведено короткий аналіз міжнародного досвіду переходу від стаціонарного типу обслуговування до інших форм і методів надання послуг.
The article analyzes the indicators of satisfaction of recipients of social services in residential institutions on the basis of the study and provides a brief analysis of the international experience of transition from stationary type of service to other forms and methods of service provision. The analysis of the degree of satisfaction with the quality of service is conducted with the aim of identifying the main directions of improving the quality of service provided in the institution and for the consistent actions of the staff of the institution.
В статье рассмотрен анализ показателей удовлетворенности получателей социальных услуг в интернатных учреждениях на базе исследования и проведен краткий анализ международного опыта перехода от стационарного типа обслуживания к другим формам и методам предоставления услуг.
Description
Keywords
Соціальні послуги, інтернатні установи, методичні рекомендації, обслуговування, підопічні, Social services, boarding schools, methodical recommendations, services, wards, Социальные услуги, интернатные учреждения, методические рекомендации, обслуживание, подопечные
Citation
Барабаш Ю. Ю. Шляхи оптимізації обслуговування в інтернатних установах: вітчизняні реалії та кращі світові практики / Барабаш Ю. Ю. // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Ін-т соц.-труд. відносин ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 1. – С. 98–105.