Субстантивістська школа, або політична економія Карла Поланьї, та її місце у пізнанні природи сучасних чинників економічного розвитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НДІ праці і зайнятості населення Мінпраці та НАН України, фірма «Праця»
Abstract
У статті аналізується сутність предмета та методології субстантивістської школи К. Поланьї — важливої складової сучасної політичної економії; розкриваються логіка та специфіка аргументації сутності причин конфлікту «між ринком та елементарними вимогами впорядкованого соціального життя», окреслені К. Поланьї принципи та шляхи розв’язання цього конфлікту в межах функціонування економічної системи.
The nature of the subject and methodology of Karl Polanyi substantial school — an important component of modern political economy has been analyzed in the article. Logic and specific arguments about the nature that causes conflict «between the market and the elementary requirements of organized social life» have been covered. Karl Polanyi’s principles and ways of solving conflict between market and social life within the framework of a functioning economic system have been outlined.
В статье анализируется сущность предмета и методологии субстантивистской школы К. Поланьи — важной составляющей современной политической экономии; раскрываются логика и специфика аргументации сущности причин конфликта «между рынком и элементарными требованиями упорядоченной социальной жизни», сформулированные К. Поланьи принципы и пути разрешения этого конфликта в рамках функционирующей экономической системы.
Description
Keywords
субстантивізм, ринкова економіка, ринкова цивілізація, економічний детермінізм, змістовне та формальне, інститути, соціальне життя, «мотив голоду», соціальні мотиви, свобода, економічна свобода, абсолютний примат суспільства
Citation
Зайцев Ю. Субстантивістська школа, або політична економія Карла Поланьї, та її місце у пізнанні природи сучасних чинників економічного розвитку / Ю. Зайцев // Україна: аспекти праці. – 2011. – № 4. – С. 3–12.