Show simple item record

dc.contributor.authorКубарева, Ірина Володимирівна
dc.contributor.authorKubareva, Iryna V.
dc.contributor.authorКубарева, Ирина Владимировна
dc.contributor.authorНотевський, Євгеній В’ячеславович
dc.contributor.authorNotevskiy, Yevhenii V.
dc.contributor.authorНотевский, Евгений Вячеславович
dc.date.accessioned2018-07-02T13:43:17Z
dc.date.available2018-07-02T13:43:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКубарева І. В. Взаємодія університету із цільовими аудиторіями на засадах теорії поведінки споживача та теорії стейкхолдерів: оцінка стану та напрями удосконалення / Кубарева Ірина Володимирівна, Нотевський Євгеній В’ячеславович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 42. – С. 227–243.uk
dc.identifier.issn2312-9298
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24902
dc.description.abstractВиходячи із конкурентного розвитку ринку освітніх послуг запропоновано системно розглядати процес взаємодії університету як закладу вищої освіти (ЗВО) із його ключовою цільовою аудиторією — студентами. Визначено особливості взаємодії університету та студентів на різних етапах: під час вступної кампанії, під час навчання й після його закінчення. Підхід до оцінювання реакцій споживача освітніх послуг адаптовано із урахуванням особливостей цієї сфери та запропоновано аналізувати поведінку студентів через різні рівні сприйняття — когнітивний, афективний та поведінковий із відповідними показниками. На основі розробленої системи показників проведено оцінювання реакцій студентів як споживачів освітніх послуг та здійснено аналіз результатів. Виявлено проблемні зони й перспективні напрями розвитку взаємодії університету та студенів, ідентифіковано ключових стейкхолдерів процесу.
dc.description.abstractTaking into account the competitive development of the educational services market, the authors propose to consider the process of interaction of higher educational institutions with the target audience systemically. The stages of interaction during the admission campaign, during the training and after its completion are determined. The approach to assessing consumer reactions has been adapted to take into account the specifics of the field of educational services and it is proposed to conduct an analysis of students’ behavior through different levels of perception: cognitive, affective and behavioral with corresponding indicators. On the basis of the developed system of indicators, the evaluation of the reactions of students as consumers of educational services and the analysis of the results were carried out. The problem areas and perspective directions of interaction between higher educational establishments and students were defined, key stakeholders were identified.
dc.description.abstractИсходя из конкурентного развития рынка образовательных услуг авторы предлагают рассматривать системно процесс взаимодействия вузов с целевой аудиторией. Определены этапы взаимодействия во время вступительной кампании, во время обучения и после его окончания. Подход к оценке реакций потребителя адаптировано с учетом особенностей сферы образовательных услуг, предложено проводить анализ поведения студентов через различные уровни восприятия: когнитивный, аффективный и поведенческий с соответствующими показателями. На основе разработанной системы показателей проведена оценка реакций студентов как потребителей образовательных услуг и осуществлен анализ результатов. Выявлены проблемные зоны и перспективные направления развития взаимодействия вузов и студентов, идентифицированы ключевые стейкхолдеры процесса.
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectцільова аудиторія університетуuk
dc.subjectтеорія поведінки споживачаuk
dc.subjectтеорія стейкхолдерівuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjecttarget audience of the universityuk
dc.subjectconsumer behavior theoryuk
dc.subjecttheory of stakeholdersuk
dc.subjectвзаимодействиеuk
dc.subjectцелевая аудитория университетаuk
dc.subjectтеория поведения потребителяuk
dc.subjectтеория стейкхолдеровuk
dc.titleВзаємодія університету із цільовими аудиторіями на засадах теорії поведінки споживача та теорії стейкхолдерів: оцінка стану та напрями удосконаленняuk
dc.title.alternativeJustification of ways of higher educational institutions interaction with the target audience by means of consumer behavior theory and stakeholder theoryuk
dc.title.alternativeОбоснование путей взаимодействия вузов с целевой аудиторией с использованием положений теории поведения потребителя и теории стейкхолдеровuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc005.72:005.42-052]:330.567.2/4uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record