Show simple item record

dc.contributor.authorЦимбалюк, Світлана Олексіївна
dc.contributor.authorTsymbaliuk, Svitlana
dc.contributor.authorЦимбалюк, Светлана Алексеевна
dc.date.accessioned2018-07-10T11:43:37Z
dc.date.available2018-07-10T11:43:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЦимбалюк С. О. Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності / Цимбалюк С. О. // Інноваційна економіка. – 2016. – № 7–8. – С. 23–27.uk
dc.identifier.issn2309-1533
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24991
dc.language.isoukuk
dc.publisherПодільський державний аграрно-технічний університетuk
dc.titleКапітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельностіuk
dc.title.alternativeEmployer brand capital: essence and methodical principles of return on investment defininguk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc331.108.2:331.104:330.322.54uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record