Оцінювання ефективності диверсифікації на основі моделі ADL/LC
Abstract
У статті розглянуто модель ADL/LC яка застосовується для оцінювання диверсифікованих підприємств. Також, на прикладі діяльності підприємств ринку харчових продуктів, використано підходи моделі, завдяки яким визначено позиціювання бізнес-проектів двох вітчизняних компаній із широкою продуктовою диверсифікацією. Згідно позицій у матриці моделі, кожному бізнес-проекту рекомендовано відповідні стратегії подальшого розвитку. В статье рассмотрена модель ADL/LC которая применяется для оценки диверсифицированных предприятий. Также, на примере предприятий рынка пищевых продуктов, использовании подходы модели, благодаря которым определено позиционирование бизнес-проектов двух отечественных компаний с широкой продуктовой диверсификацией. Согласно позиций в матрице модели, каждому бизнес-проекту рекомендованы соответствующие стратегии дальнейшего развития.
Collections
- Частина 2 [71]