Show simple item record

dc.contributor.authorВострякова, Валентина Юріївна
dc.contributor.authorVostriakova, Valentyna
dc.contributor.authorВострякова, Валентина Юрьевна
dc.date.accessioned2018-12-14T09:23:03Z
dc.date.available2018-12-14T09:23:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationВострякова В. Ю. Підприємницький контекст розвитку інноваційного потенціалу підприємства / Вострякова В. Ю. // Бізнес Інформ. – 2016. – № 1. – С. 81–88.uk
dc.identifier.issn2222-4459
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26659
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив підприємницької компоненти на перебіг інноваційних процесів на підприємстві з точки зору переходу від лінійних до нелінійних інноваційних моделей. Детально описано складові та рівні моделі інноваційної спіралі компанії Ernst and Young, якими є інноваційні передумови і стимули, зовнішні стейкхолдери, стадії та сфери інноваційного процесу на підприємстві та отримані внаслідок цього конкурентні переваги. Розглянуто ресурсний, структурно-функціональний, процесний, поведінковий та інтегральний підходи до визначення інноваційного потенціалу підприємства. Запропоновано тлумачити інноваційний потенціал з урахуванням здобутків ресурсної теорії, а саме – як динамічне поєднання ресурсів, можливостей і компетенцій в інноваційній діяльності. Вплив на інноваційну активність розглянуто крізь призму моделі ланцюга інноваційної цінності М. Хансена і Дж. Біркіншоу. За цими авторами, формування цінності інновацій являє послідовний трифазний процес, що включає генерацію ідей, їх розвиток і поширення. Розглянуто особливості трансформації інноваційних ідей у комерційні результати на кожній фазі ланцюга з урахуванням специфічних завдань та чинників впливу.uk
dc.description.abstractThe article is concerned with influence of business component on the course of innovation processes at the enterprise from the perspective of transition from the linear to the non-linear innovative models. The author describes in detail the components and levels of the innovation spiral model of the company Ernst and Young, namely: innovative backgrounds and incentives, external stakeholders, stages and scopes of the innovation process at the enterprise as well as the resulting competitive advantages. The resource, structural-functional, behavioral, process, and integrated approaches to defining the innovative potential of enterprise have been considered. It is suggested to consider the innovation potential taking into account achievements of the resource theory, i.e., as a dynamic combination of resources, capacities and competencies in the innovation activity. Impact on innovation activity is considered through the prism of the innovation value chain model by M. Hansen and J. Birkinshaw. Peculiarities of transformation of innovative ideas into commercial results at every stage of the chain have been considered, taking into account the specific tasks and factors of influence.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено влияние предпринимательской компоненты на ход инновационных процессов на предприятии с точки зрения перехода от линейных к нелинейным инновационным моделям. Подробно описаны составляющие и уровни модели инновационной спирали компании Ernst and Young, а именно: инновационные предпосылки и стимулы, внешние стейкхолдеры, стадии и сферы инновационного процесса на предприятии и полученные в результате этого конкурентные преимущества. Рассмотрены ресурсный, структурно-функциональный, процессный, поведенческий и интегральный подходы к определению инновационного потенциала предприятия. Предложено рассматривать инновационный потенциал с учетом достижений ресурсной теории, а именно – как динамическое сочетание ресурсов, возможностей и компетенций в инновационной деятельности. Влияние на инновационную активность рассмотрено сквозь призму модели цепочки инновационной ценности М. Хансена и Дж. Биркиншоу. Рассмотрены особенности трансформации инновационных идей в коммерческие результаты на каждой фазе цепочки с учетом специфических задач и факторов влияния.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectінноваційна спіральuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectланцюг формування цінності інноваційuk
dc.subjectinnovative potentialuk
dc.subjectinnovation spiraluk
dc.subjectinnovation processuk
dc.subjectinnovation value chainuk
dc.subjectинновационный потенциалuk
dc.subjectинновационная спиральuk
dc.subjectинновационный процессuk
dc.subjectцепочка формирования ценности инновацийuk
dc.titleПідприємницький контекст розвитку інноваційного потенціалу підприємстваuk
dc.title.alternativeThe Entrepreneurial Context of Developing the Innovative Potential of Enterpriseuk
dc.title.alternativeПредпринимательский контекст развития инновационного потенциала предприятияuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.341uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record