Ґендерні образи сучасної реклами
Короткий опис(реферат)
В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона
відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи
стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна реклама здатна формувати та
підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Гендерні стереотипи – це
один з видів соціальних стереотипів, що ґрунтується на прийнятті суспільством
уявлень про маскулінне та фемінне та їх ієрархії. Дуже часто гендерні відносини
відрізняються сексизмом по відношенню до жінок. Сексизм – це позиція або дія, які
принижують, виключають, знецінюють та стереотипізують людину за ознакою статі.