Show simple item record

dc.contributor.authorБучинська, Олена
dc.date.accessioned2019-01-10T11:08:38Z
dc.date.available2019-01-10T11:08:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБучинська О. Ґендерні образи сучасної реклами / Олена Бучинська // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 37–41.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26816
dc.description.abstractВ сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Гендерні стереотипи – це один з видів соціальних стереотипів, що ґрунтується на прийнятті суспільством уявлень про маскулінне та фемінне та їх ієрархії. Дуже часто гендерні відносини відрізняються сексизмом по відношенню до жінок. Сексизм – це позиція або дія, які принижують, виключають, знецінюють та стереотипізують людину за ознакою статі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleҐендерні образи сучасної рекламиuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record