Цільові орієнтири освітньої політики в умовах демографічної кризи
Abstract
У статті запропоновано концептуальні підходи до визначення цільових орієнтирів розвитку системи освіти в умовах демографічної кризи, які полягають у підвищенні рівня доступності, поліпшенні якості та забезпеченні раціональної організації системи освіти. Для досягнення зазначених орієнтирів розроблено низку організаційних заходів та запропоновано систему соціально-демографічних індикаторів для визначення їх ефективності. In article conceptual approaches to definition of target reference points of development of an education system in the conditions of demographic crisis which consist in increase of level of availability, improvement of quality and maintenance of the rational organisation of an education system are offered. A number of organizational actions is developed for achievement of noted reference points and the system of socialdemographic indicators for definition of their efficiency is offered. В статье предложены концептуальные подходы к определению целевых ориентиров развития системы образования в условиях демографического кризиса, которые заключаются в повышении уровня доступности, улучшении качества и обеспечении рациональной организации системы образования. Для достижения отмеченных ориентиров разработан ряд организационных мероприятий и предложена система социально-демографических индикаторов для определения их эффективности.