Маркетинг у банку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програмою «Банківський менеджмент». Видання здійснено у розвиток «Навчального посібника для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» (автор А. В. Нікітін, виданий КНЕУ у 2001 р.).
У посібнику викладено теоретичні основи курсу, містяться запитання для самоконтролю, практичні завдання, апарат для орієнтації в матеріалах книги та рекомендована література. Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу.
Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами маркетингу в установах банків.
Description
Keywords
Citation
Нікітін А. В. Маркетинг у банку : навч. посіб. / Нікітін А. В., Бортніков Г. П., Федорченко А. В. – Київ : КНЕУ, 2006. – 432 с.