CRM – системи в маркетинговій політиці банку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки та досліджено проблему підвищення ефективності банківської діяльності за допомогою CRM - системи.
The article deals with the preconditions and theoretical basis of the bank relations with their customers at the present stage of development of Ukrainian economy and investigated problem of efficiency of the banking business through CRM-system.
В статье рассмотрены предпосылки и теоретические основы формирования отношений банков со своими клиентами на современном этапе развития украинской экономики и исследовано исследована проблема повышения эффективности банковской деятельности с помощью CRM-системы.
Description
Keywords
ефективність, CRM-системи, CRM-технології, прибутковість, клієнт банку, efficiency, CRM-systems, CRM-technology, profitability, customer bank, эффективность, CRM-системи, CRM-технологии, доходность, клиент банка
Citation
Диба М. CRM – системи в маркетинговій політиці банку / Михайло Диба, Євгеній Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 18-24.