Інструменти інноваційного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-10-12
Authors
Долгова, Людмила Іванівна
Dolhova, Liudmyla
Долгова, Людмила Ивановна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
International Development Institute – Africa (IDIA)
Abstract
Розглянуто концептуальні засади інноваційного маркетингу, висвітлено його головні інструменти, а також наведено приклади використання цих інструментів у діяльності вітчизняних та зарубіжних підприємств. Соnсерtuаl рrіnсірlеs оf thе іnnоvаtіvе mаrkеtіng аrе соnsіdеrеd, thе mаіn tооls оf іnnоvаtіоn mаrkеtіng аrе рrеsеntеd аnd еxаmрlеs оf usіng thеsе tооls іn thе асtіvіtіеs оf dоmеstіс аnd fоrеіgn еntеrрrіsеs аrе gіvеn.
Description
Keywords
інноваційний маркетинг, інструменти інноваційного маркетингу, іnnоvаtіvе mаrkеtіng, mаіn tооls оf іnnоvаtіоn mаrkеtіng
Citation
Долгова Л. І. Інструменти інноваційного маркетингу / Долгова Людмила Іванівна // Economy of enterprise: theory and experience : collection of materials of the VII International Scientific and Practical Conference (12 оctober 2018, Kyiv, Krakow, Praha, Nairobi) / Ministry of Education and Science of Ukraine, National Economic University named after Vadym Hetman [et al.]. – Krakow ; Nairobi (IDIA), 2018. – P. 35–37.