Випуск № 43
Browse by
Recent Submissions
-
Інформаційні засоби підвищення ефективності комерційної діяльності підприємницьких структур на міжнародних ринках
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)В умовах цифрової економіки розширення меж торгової діяльності, посилення конкуренції на ринку і появи великого числа ідентичних товарів, комерційна діяльність підприємницьких структур зазнає істотних змін. Метою статті ... -
Динаміка кількісних та якісних характеристик трудового потенціалу переробної промисловості в Житомирській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті наведено поняття трудовий потенціал, трудовий потенціал підприємства та трудовий потенціал регіону. Визначено, за допомогою яких показників можна провести характеристику трудового потенціалу регіону. Надано ... -
Особливості технологічних укладів в цифровій економіці
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті зроблено спробу критичного аналізу щодо існуючих поглядів на трансформацію технологій та технологічних укладів за умов стрімкої цифрової трансформації економіки. Висвітлено концепцію зміщення ролі людини у ... -
Формування та впровадження системи стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства в сучасних умовах господарювання
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)Розвиток ринкової економіки та зростаючої конкурентної боротьби в Україні викликають необхідність створення нового підходу до здійснення процесу управління підприємством, який спрямований на прийняття найраціональніших ... -
Класифікація методів комерціалізації інновацій організацій в контексті обrрунтування напрямів їх інноваційного розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)Запропоновано узагальнену кпасифікацію методів комерціалізації інновацій організаціями-інноваторами, яка доповнює існуючі класифікації ознаками: за етапами інноваційного і життєвого циклу товарної інновації, що їх охоплює ... -
Економічні виміри диверсифікації діяльності підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті представлено результати дослідження вимірювання диверсифікації діяльності підприємств на засадах стратегічного контролінгу. Сформульовано та доведено робочу гіпотезу про необхідність запровадження економічного ... -
Поняття маркетингового стресс-тестування бізнес-моделі підприємства, як фактора сталого розвитку організації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)Визначено поняття та концептуальну основу маркетингового стрес-тестування бізнес-моделі компанії. Визначено нове поняття маркетингового стрес-тестування (МSТ-метод) бізнес-моделі підприємств з метою формування стійких ... -
Вартість як критерій ефективності управлінських рішень на підприємстві
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті актуалізовано та аргументовано доцільність використання фундаментальної вартості як критерію ефективності управління підприємством і його розвитку. Доведено, що на відміну від ринкової вартості фундаментальна ... -
Обгрунтування доцільності впровадження зрошення в агарному підприємстві
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)статті досліджено доцільність запровадження системи зрошення в конкретному аграрному підприємстві. Проаналізовано показники урожайності основних сільськогосподарських культур за останні п'ять років, динаміку середньорічної ... -
Теоретична модель Адама Сміта, як спосіб подолання кризи в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті наведено шлях подолання кризи в країні за допомогою теорії відомого шотландського економіста та філософа Адама Сміта. Теорія «Абсолютних переваг» наголошує, що країни експортують тільки ті товари, які вони ... -
Підходи до розуміння культури як детермінанти економічної діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)Проведено порівняльний аналіз до розуміння поняття «культура», встановлено суттєві відмінності у розумінні культури в процесі еволюції історії економічної думки. В роботі об'єднано застосування економічного, соціологічного ... -
Концептуальні підходи до визначення поняття «корпоративне підприємництво» та його типологізація
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019)У статті проаналізовано еволюцію підходів до визначення поняття «Підприємництво» та надано узагальнене розуміння сутності феномену підприємництва. Виокремлено такі принципи підприємницько1 д1яльності: реалізація ...