• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Стратегія економічного розвитку України
  • 2009 рік
  • Випуск № 24-25
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Стратегія економічного розвитку України
  • 2009 рік
  • Випуск № 24-25
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства

Thumbnail
View/ Open
177-182.pdf (439.9Kb)
Date
2009-09-24
Author
Хамідова, А. Ш.
Khamidova, A.
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті досліджено процес інтеграції соціально-відповідального маркетингу у діяльність основних елементів організаційної структури, а також його вплив на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Вивчено та теоретично узагальнені основні різновиди і напрями форм прояву соціально-відповідального маркетингу підприємств. Запропоновано практичне використання результатів дослідження у процесі розробки стратегічної політики розвитку підприємств галузі мінеральних добрив України.
 
The article concentrates on the trends of the business education transformation in the conditions of financial instability.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/321
Collections
  • Випуск № 24-25 [36]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV