Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи
Loading...
Date
2019-08
Authors
Яценко, Ольга Миколаївна
Yatsenko, Olga
Яценко, Ольга Николаевна
Грязіна, Анастасія Сергіївна
Hriazina, Anastasiia S.
Грязина, Анастасия Сергеевна
Шевчик, Оксана О.
Shevchyk, Oksana O.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВНЗ «Національна академія управління»
Abstract
У статті досліджено сутність, характерні особливості, переваги та проблеми
функціонування електронної комерції як нової форми економічних відносин суб’єктів
бізнесу в умовах глобальної торговельної системи. Проаналізовано ретроспективні
особливості, проблеми, сучасний стан та динаміку розвитку електронної комерції у світі.
Визначено домінантні тенденції й фактори, які впливають на розвиток та
трансформацію електронної торгівлі в країнах; охарактеризовано провідні глобальні і
національні компанії, країни та ринки електронної торгівлі у світі. Аргументовано вплив
торговельної політики на електронну комерцію. Теоретично обґрунтовано необхідність
вивчення сценаріїв модернізації торгової політики стосовно питань електронної комерції.
Обґрунтовано, шо двосторонні і багатосторонні міжнародні угоди з включенням питань
електронної комерції стануть основою стійкого і зрівноваженого розвитку світової
торгівлі.
The article explores the essence, characteristics, advantages, and problems of functioning of
e-commerce as a new form of economic relations of business entities in the conditions of the global trading
system. The retrospective features, issues, current state, and dynamics of development of e-commerce in the world are analyzed. The dominant trends and factors that influence the development
and transformation of e-commerce in countries are identified; the leading global and national
companies, countries, and e-commerce markets in the world are described. The impact of trade
policy on e-commerce is confirmed. Theoretically justified the need to study the scenarios of modernization
of trade policy on e-commerce issues. Explained that bilateral and multilateral international
agreements, including e-commerce issues, will be the basis for sustainable and balanced
development of world trade.
В статье исследована сущность, характерные особенности, преимущества и проблемы
функционирования электронной коммерции как новой формы экономических отношений
субъектов бизнеса в условиях глобальной торговой системы. Проанализи рованы
ретроспективные особенности, проблемы, современное состояние и динамика развития
электронной коммерции в мире. Определены доминантные тенденции и факторы, влияющие
на развитие и трансформацию электронной торговли в странах; охарактеризованы ведущие
глобальные и национальные компании, страны и рынки электронной торговли в мире.
Аргументированно влияние торговой политики на электронную коммерцию. Теоретически
обоснована необходимость изучения сценариев модернизации торговой политики по вопросам
электронной коммерции. Обоснованно, что двусторонние и многосторонние международные
соглашения с включением вопросов электронной коммерции станут основой устойчивого и
уравновешенного развития мировой торговли.
Description
Keywords
торгова політика, міжнародна торгівля, електронна комерція, інтернет-мережі, електронний бізнес, ринок електронної комерції, торгово-економічна діяльність, інформаційно-комунікаційні технології, trade policy, international trade, e-commerce, Internet networks, e-business, e-commerce market, trade and economic activity, information and communication technologies, торговая политика, международная торговля, электронная коммерция, сети интернет, электронный бизнес, рынок электронной коммерции, торгово-экономическая деятельность, информационно-коммуникационные технологии
Citation
Яценко О. М. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи / Ольга М. Яценко, Анастасія С. Грязіна, Оксана О. Шевчик // Актуальні проблеми економіки. – 2019. – № 8. – С. 4–15.