Напрями адаптації продукту компанії до ринку

Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено сутність адаптації компанії до умов ринкового середовища, обґрунтовано основні напрями адаптації продукту компанії. Досліджено сутність менеджменту продукту, визначено особливості дизайну продукту та вибору процесів для його створення. The essence of adaptation of the company to the conditions of the market environment is determined, the basic directions of the company product adaptation are substantiated. The essence of product management is investigated, features of product design and process selection for its creation are determined.
Description
Keywords
адаптація продукту компанії, менеджмент продукту, дизайн продукту, процеси і операції, company product adaptation, product management, product design, processes and operations
Citation
Кубарева І. Напрями адаптації продукту компанії до ринку [Електронний ресурс] / Кубарева Ірина, Шуляк Галина // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: М. П. Сагайдак (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 78–80. – Назва з титул. екрану.