Діджиталізація як антикризова стратегія під час епідемії коронавірусу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У роботі було досліджено поняття діджиталізація, її вплив на кризу, напрямки діджиталізації та їх можливості у подоланні проблем, що виникли під час кризи. Аналізуються та доповнюються рекомендації щодо управління підприємствами під час епідемії. The concept of digitization was explored. Its impact on the crisis. Areas of digitization and their capabilities in overcoming crisis emergencies. Recommendations for managing the enterprise during the epidemic were analyzed.
Description
Keywords
антикризова стратегія, діджиталізація, коронавірус, управління бізнес-організаціями, напрямки діджиталізації бізнесу, Anti-crisis strategy, digitization, coronavirus, business organization management, areas of business digitization
Citation
Лігоненко Л. О. Діджиталізація як антикризова стратегія під час епідемії коронавірусу [Електронний ресурс] / Лігоненко Л. О., Доманський А. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: М. П. Сагайдак (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 152–155. – Назва з титул. екрану.