Становлення наукового поняття “інвестиційна привабливість підприємств”

Abstract
У статті проаналізовані підходи до визначення сутності поняття “інвестиційна привабливість підприємств” та її родової категорії “інвестиції”, проведено їх класифікацію, на основі якої надано уточнене визначення поняття. The aim of the research – substantiation of the further development of the term “investment appeal of enterprise”, based on the results of the study and classification of scientific approaches to the essence of this definition. In the article different authors definitions of the economic category “investments” and term “investment appeal of enterprise” were analyzed and classified into four groups, according to its unique characteristics. As a result, were granted the specified determination of “investment appeal”. Основной целью статьи является обоснование дальнейшего развития понятия “инвестиционная привлекательность предприятия”, основываясь на результатах исследования и классификации научных подходов к определению сущности этой дефиниции. В статье был проведен анализ подходов к понятию “инвестиционная привлекательность предприятия” и её родовой категории “инвестиции”. Также было разработано их классификацию, на основе которой дано уточнённое определение понятия “инвестиционная привлекательность предприятия”.
Description
Keywords
інвестиції, інвестиційна привабливість підприємства, генезис поняття, підходи до визначення інвестиційної привабливості, investment appeal, definition approaches, concept genesis, инвестиции, инвестиционная привлекательность предприятия, генезис понятия
Citation
Швиданенко Г. О. Становлення наукового поняття “інвестиційна привабливість підприємств” / Г. О. Швиданенко, М. О. Будяєв // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки : зб. наук. пр. / Хмельницьк. нац. ун-т ; [редкол.: М. Є. Скиба (голов. ред.) та ін.]. – Хмельницьк, 2015. – № 3, т. 6. – С. 238–243.