Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Abstract
У статті розкрито концепцію формування бренду роботодавця під призмою соціалізованості підприємства. Висвітлено соціальні механізми розвитку бренду роботодавця. The article reveals the concept of the employer brand forming under the prism of company socialization. The social mechanisms of development of the employer brand are described.
Description
Keywords
бренд роботодавця, соціальні аспекти, взаємодія, соціалізованість, соціальний капітал, employer brand, social aspects, communication, socialization, social capital
Citation
Оберемчук В. Ф. Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти / Оберемчук В. Ф., Ліва О. М. // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія: Економічні науки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Кам’янець-Подільс. нац. ун-т ; [редкол.: І. В. Ящишина (голова) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Медобори–2006, 2017. – Вип. 12, т. 2. – С. 262–271.