Економізація глобальної медіа парадигми

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
У статті узагальнено особливості формування сучасної медіа парадигми та її зв’язок з домінуючими зараз «Homo oeconomicus», «Homo sociologicus», а також парадигмою постіндустріального розвитку. Спрогнозовано особливості комерціалізації мережевого суспільства та розглянуто роль у ньому медійного продукту. Зазначено, що подріблення пардигми загрожує її цілісності. The features of modern media paradigm founding, the paradigm of postindustrial development are generalized and its connection whith dominating «Homo economicus» and «Homo sociologicus» nowadays is determined in the article. The features of network society commercialization in conditions of developing media paradigm are predicted and the role of media product influence is prognosed. It is determined that grinding pardyhmy threatens its integrity.
Description
Keywords
Citation
Чужиков А. В. Економізація глобальної медіа парадигми / Чужиков А. В. // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / Одес. нац. екон. ун-т ; [редкол.: М. І. Звєряков (голов. ред.) та ін.]. – Одеса, 2012. – Вип. 3, ч. 2. – С. 116–121.