Теоретико-методологічні засади формування компенсаційної стратегії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Запорізька державна інженерна академія
Abstract
На основі дослідження поняття «стратегія» встановлено, що сутність і зміст цього терміна еволюціонували разом із розвитком управлінської науки та змінами в зовнішніх і внутрішніх умовах ведення бізнесу. На підставі узагальнення поглядів різних авторів на сутність і зміст стратегії виокремлено основні підходи до тлумачення цього поняття. Зроблено порівняльний аналіз між підходами до тлумачення різними авторами понять «політика» та «стратегія». Встановлено, що стратегія є мікроекономічною категорією, її розробляють підприємства для досягнення певних цілей. Стратегія насамперед орієнтована на зовнішнє середовище діяльності підприємства, зокрема на створення та реалізацію стійких конкурентних переваг на ринку. З урахуванням змісту поняття «стратегія» та специфіки поняття «компенсація» сформульовано концептуальні положення, що розкривають зміст поняття «компенсаційна стратегія». On the basis of analysis of the concept of “strategy” it has been found out that the essence and content of it evolved together with the development of management science and changes in external and internal conditions of business. Based on the generalization of the views of various authors on the essence and content of the strategy it has been distinguished the main approaches to the interpretation of this concept. Comparative analysis of the approaches of various authors to the interpretation of the concepts “politics” and “strategy” has been conducted. It has been established that the strategy is a microeconomic category, it is developed by enterprises in order to achieve certain goals. The strategy mainly focuses on the external environment of the enterprise, in particular on the creation and implementation of sustainable competitive advantages on the market. Taking into account the content of the concept “strategy” and the specifics of the concept “compensation”, it has been formulated the conceptual provisions, which reveal the content of the concept “compensation strategy”. На основе исследования понятия «стратегия» установлено, что сущность и содержание этого термина эволюционировали вместе с развитием управленческой науки и изменениями во внешних и внутренних условиях ведения бизнеса. На основании обобщения взглядов различных авторов на сущность и содержание стратегии выделены основные подходы к толкованию этого понятия. Сделан сравнительный анализ между подходами к толкованию разными авторами понятий «политика» и «стратегия». Установлено, что стратегия является микроэкономической категорией, ее разрабатывают предприятия для достижения определенных целей. Стратегия прежде всего ориентирована на внешнюю среду деятельности предприятия, в частности на создание и реализацию устойчивых конкурентных преимуществ на рынке. С учетом содержания понятия «стратегия» и специфики понятия «компенсация» сформулированы концептуальные положения, раскрывающие содержание понятия «компенсационная стратегия».
Description
Keywords
компенсація, винагорода, стратегія, компенсаційна стратегія, компенсаційна політика, compensation, reward, strategy, compensation strategy, compensation policy, компенсация, вознаграждение, стратегия, компенсационная стратегия, компенсационная политика
Citation
Цимбалюк С. О. Теоретико-методологічні засади формування компенсаційної стратегії / Цимбалюк С. О. // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Запоріз. держ. інженер. акад. ; [редкол.: О. В. Коваленко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2018. – Вип. 5. – С. 176–182.