Роль і місце бенчмаркінгу у забезпеченні результативності маркетингової діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Систематизовано розуміння бенчмаркінгу як різновиду постійних маркетингових досліджень і як сучасної управлінської технології. Доведено необхідність застосування бенчмаркінгу для визначення рівня результативності маркетингової діяльності підприємства завдяки підвищенню рівня задоволеності клієнтів та учасників ланцюга створення споживчої цінності. Окреслено проблеми та перспективи становлення бенчмаркінгу в маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств. The understanding of benchmarking as a kind of constant marketing research and as a modern managerial technology is systematized. The necessity of benchmarking application for definition of efficiency level of marketing activities of the enterprise on the basis of satisfaction level increasing of clients and participants of a consumer value creation chain is proved. Problems and perspectives of benchmarking formation in marketing activities of domestic enterprises are outlined. Систематизировано понимание бенчмаркинга как разновидности постоянных маркетинговых исследований и как современной управленческой технологии. Доказана необходимость применения бенчмаркинга для определения уровня результативности маркетинговой деятельности предприятия благодаря повышению уровня удовлетворенности клиентов и участников цепочки создания потребительской ценности. Обозначены проблемы и перспективы становления бенчмаркинга в маркетинговой деятельности отечественных предприятий.
Description
Keywords
Citation
Федорченко А. Роль і місце бенчмаркінгу у забезпеченні результативності маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Андрій Федорченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 151–153. – Назва з титул. екрану.