Проблеми вибору альтернативних режимів таргетування у процесі реалізації грошово-кредитної політики в період фінансової кризи
Abstract
У статті розглянуто особливості застосування альтернативних режимів реалізації грошово-кредитної політики, спрямованих на таргетування грошових агрегатів, валютного курсу або інфляції. Обґрунтовано найприйнятніші способи таргетування, виходячи із поточної ситуації сучасного економічного розвитку в Україні в період фінансової кризи. The features of application of the alternative modes of realization of monetary policy, directed on targeting of money aggregates, rate of exchange or inflation are examined in the article. The most acceptable methods of targeting are grounded, coming from the current situation of modern economic development in Ukraine in the period of financial crisis. В статье рассматриваются особенности применения альтернативных режимов реализации денежно-кредитной политики, направленных на таргетирвание денежных агрегатов, валютного курса или инфляции. Обосновываются наиболее приемлемые способы таргетирования, исходя из текущей ситуации современного экономического
развития в Украине в период финансового кризиса.
Collections
- Випуск № 19 [35]