Полікультурна освіта та соціалізація студентської молоді в закладах вищої освіти Європи та США

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізована система полікультурної освіти студентської молоді в університетах Європи та США. Полікультурна освіта – це частина професійної освіти, спрямована на засвоєння культурно-освітніх цінностей інших культур на основі знання особливостей своєї етнокультурної групи, а також взаємодії всіх культур на принципах взаємопорозуміння, толерантності, діалогу та плюралізму, що є засобом протистояння дискримінації, расизму, шовінізму. Полікультурна освіта здійснюється шляхом уведення полікультурного компоненту у викладання дисциплін гуманітарного, соціально-політичного та етико-педагогічного циклу. Полікультурна освіта студентської молоді функціонально пов’язана з двомовною або багатомовною освітою. Особлива увага в університетах Європи та США приділяється полікультурній освіті студентів економічних факультетів з метою підготовки їх до роботи з диверситивними кадрами, покращення соціальних умов та забезпечення справедливої та рівноправної політики для кожного. Порівняльно-педагогічне дослідження генезису полікультурної освіти в університетах Європи та США дасть змогу: визначити шляхи вдосконалення сучасної професійної освіти, проаналізувати роль полікультурної освіти студентів у підготовці до діяльності у полікультурному середовищі, виявити позитивні аспекти європейського та американського досвіду полікультурної освіти молоді для сприяння розвитку вітчизняної освітньої системи в умовах інтеграції та глобалізації міжнародної педагогічної реальності. The article is focused on the main external and internal factors of innovative processes of reforming of the systems of higher education in the European Union and the USA. Multicultural education has been promoted in several countries to advance respect for cultural difference and do away with prejudice and racial stereotypes. It was also looking for to embrace diversity and enhance understanding among the many students communities making up their multicultural education. Analysis of data proved that high productivity of the democracy-legislative approach has enabled Europe and the USA to transform imperfect system of base multicultural education into modern sector of higher professional programs in regards to the standards of the best examples of the European Union and the USA models.
Description
Keywords
вища освіта, полікультурна освіта, факультети, зміни, розвиток, моделі професійної освіти, первинна освіта, професійна підготовка, тенденція удосконалення, професіоналізації освіти, моделі реформ, higher education, multicultural education, faculties, research and development departments, post-graduate studies, changes, development, initial education, improvement, tendency of professionalization of education, models of reforms
Citation
Воробйова Ж. Ю. Полікультурна освіта та соціалізація студентської молоді в закладах вищої освіти Європи та США [Електронний ресурс] / Воробйова Ж. Ю. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 159–162. – Назва з титул. екрану.