Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВНЗ «Національна академія управління»
Abstract
У статті здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми. The article analyzes theoretically and practically such enterprise activities as internal marketing and staff branding. Basing on the carried out research the mechanism of personal brand formation is evaluated, and the role of contact staff in the internal marketing and brand promotion of a travel agency is determined. В статье проведен анализ таких направлений научной и прикладной сферы деятельности, как внутренний маркетинг и брендинг персонала. На основе проведенного исследования дана оценка механизму формирования персонального бренда и определена роль контактного персонала в обеспечении внутреннего маркетинга и продвижении бренда туристической фирмы.
Description
Keywords
бренд, внутрішній маркетинг, туристична фірма, контактний персонал, персональний бренд, brand, internal marketing, travel agency, contact personnel, personal brand, бренд, внутренний маркетинг, туристическая фирма, контактный персонал, персональный бренд
Citation
Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / Михайло П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 11. – С. 85–89.