Використання міжнародного досвіду у формуванні системи внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах сфери послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний економічний університет
Abstract
У статті здійснено дослідження світового досвіду управління найманим персоналом і формування системи внутрішнього маркетингу. Дослідивши досвід роботи американських, японських і європейських компаній, з’ясовано, що з метою збільшення продажів продукції та послуг вони розробляють і реалізують програми, націлені на підвищення кваліфікації контактного персоналу. Проаналізовано сучасний стан процесу реалізації нових принципів ведення бізнесу та ефективної організації праці контактного персоналу вітчизняними підприємствами сфери послуг. Визначено головну мету реалізації концепції внутрішнього маркетингу в операційній діяльності вітчизняних підприємств сфери послуг та обґрунтовано основні вектори їх розвитку з використанням інструментарію внутрішнього маркетингу і HR-менеджменту. The article studies world experience of managing hired personnel and forming a system of internal marketing. It was revealed during the study of experience of American, Japanese and European companies that, in order to increase sales of products and services, they develop and implement programmes directed at increase of qualification of the contact personnel. It analyses the modern state of the process of realisation of new principles of conducting business and efficient organisation of labour of the contact personnel by domestic companies engaged in the service sphere. It identifies the main goal of realisation of the concept of internal marketing in operational activity of domestic companies of the service sphere and substantiates main vectors of their development with the use of internal marketing tools and HR management. В статье исследован мировой опыт управления наемным персоналом и формирования системы внутреннего маркетинга. При исследовании опыта работы американских, японских и европейских компаний выяснено, что с целью увеличения продаж продукции и услуг они разрабатывают и реализуют программы, нацеленные на повышение квалификации контактного персонала. Проанализировано современное состояние процесса реализации новых принципов ведения бизнеса и эффективной организации труда контактного персонала отечественными предприятиями сферы услуг. Определена главная цель реализации концепции внутреннего маркетинга в операционной деятельности отечественных предприятий сферы услуг и обоснованы основные векторы их развития с использованием инструментария внутреннего маркетинга и HR-менеджмента.
Description
Keywords
сфера послуг, система, внутрішній маркетинг, контактний персонал, service sphere, system, internal marketing, contact personnel, сфера услуг, система, внутренний маркетинг, контактный персонал
Citation
Сагайдак М. П. Використання міжнародного досвіду у формуванні системи внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах сфери послуг / Сагайдак М. П. // Бізнес Інформ. – 2013. – № 3. – С. 226–230.