Електронна комерція України: стан та перспективи

Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті встановлюється роль маркетплейсів для просування товарів та послуг в режимі онлайн. Були проаналізовані головні переваги й недоліки онлайн-ритейлу. Визначені важливі проблеми електронної комерції в Україні. Досліджені основні аспекти для покращення розвитку роздрібної торгівлі у Всесвітній мережі Інтернет в умовах карантину у зв’язку з COVID-19. Освітлені перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні. The article establishes the role of marketplaces in promoting goods and services online. The main advantages and disadvantages of online retail are analyzed. The problems of electronic commerce in Ukraine are outlined. The main aspects of improving the development of retail trade through the World Wide Web in the conditions of quarantine in connection with COVID-19 are investigated. The prospects for the development of electronic commerce in Ukraine are highlighted. В статье установлена роль маркетплейсов по продвижению товаров и услуг в онлайн-режиме. Проанализированы основные преимущества и недостатки онлайн-ритейла. Обозначены важные проблемы электронной коммерции в Украине. Исследованы главные аспекты совершенствования развития розничной торговли через Всемирную сеть Интернет в условиях карантина в связи с COVID-19. Освещены перспективы развития электронной торговли в Украине.
Description
Keywords
Citation
Сотніченко Е. Електронна комерція України: стан та перспективи [Електронний ресурс] / Еріка Сотніченко, Вікторія Кривещенко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 327–329. – Назва з титул. екрану.