Як пандемія COVID-19 вплинула на розвиток електронної комерції
View/
Open
Date
2020-05Author
Хвастунов, Нікіта
Кривещенко, Вікторія Віталіївна
Kryveshchenko, Viktoriia
Кривещенко, Виктория Витальевна
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуто становище електронної комерції в Україні. Досліджено, які труднощі зустріла галузь комерційної діяльності і загальний вплив COVID-19 на електронну комерцію. Були проаналізовані фактори впливу на розвиток інтернет комерції. Освітлені дії інтернет магазинів роздрібної торгівлі під час пандемії і стан української електронної комерції. Оглянуто становище інтернет торгівлі у різних країнах світу.
The situation of e-commerce in Ukraine is considered. The difficulties encountered by the business sector and the overall impact of COVID-19 on e-commerce were studied. Factors influencing the development of e-commerce were analyzed. The actions of online retail stores during the pandemic and the state of Ukrainian e-commerce are covered. The situation of e-commerce in different countries of the world is examined.
Рассмотрено положение электронной коммерции в Украине. Исследовано, какие трудности встретила отрасль коммерческой деятельности и общее воздействие COVID-19 на электронную коммерцию. Были проанализированы факторы, влияющие на развитие интернет коммерции. Освещены действия интернет магазинов розничной торговли во время пандемии и состояние украинской электронной коммерции. Осмотрено положение интернет торговли в разных странах мира.