• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2009 рік
  • Випуск № 23
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2009 рік
  • Випуск № 23
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга

Thumbnail
View/ Open
Oklander.pdf (414.2Kb)
Date
2009-09-22
Author
Окландер, І. М.
Oklander, I.
Metadata
Show full item record
Abstract
Cтаття присвячена удосконаленню теоретичних положень маркетингового аналізу науково-технологічного розвитку регіону. Доведено роль маркетингу як інструмену формування регіональних інноваційних ланцюгів.
 
The article deals with the problems of improving the theoretical positions of the marketing analysis of region scientific and technological development. The role of marketing as a tool of formation of regional innovation chains is considered.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/348
Collections
  • Випуск № 23 [38]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV