Випуск № 47
Browse by
Recent Submissions
-
Впровадження підходів проєктного управління як інструменту впливу на стратегічний розвиток підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті досліджено питання розвитку стратегічного управління проєктами, обґрунтовано проблему узгодження цілей проєктів із цілями розвитку організації, що реалізує проєкти. Запропоновано використання збалансованої системи ... -
Структурний підхід до визначення видів корпоративної ідентичності підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті розглянуто питання особливостей визначення поняття корпоративної ідентичності та класифікації її видів. Проведено критичний аналіз праць науковців щодо трактування взаємозв’язку між ідентичністю і стратегією ... -
Стратегічні пріоритети маркетингу і розвитку спільнот споживачів сучасних брендів
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті визначено ключові проблеми у забезпеченні високого рівня лояльності споживачів, ефективності маркетингу відносин і бренд-менеджменту сучасних компаній. Опрацьовано проблеми протиріч пріоритетів і результатів ... -
Цифрова трансформація бізнес-моделі підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Мета даної статті полягає у визначенні ключових аспектів цифрової трансформації бізнес-моделі в контексті створення ціннісних орієнтирів для всіх зацікавлених сторін. Запропоновано розгляд адаптації моделі до цифрових і ... -
Особливості розвитку платформної економіки у контексті неоінституціональної теорії
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)В епоху стрімкого розвитку інформаційних технологій і трансформації економічної моделі суспільні відносини значно розширюють свої кордони та переходять в інтернет-простір. Основною структурною одиницею в такому новому ...