Використання бізнес-симуляцій для формування стратегії компаній у цінових війнах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
Abstract
Теорія цінових війн спирається на фундаментальні положення про раціональність поведінки фірм-конкурентів. Проте, економічна практика свідчить про те, що компанії далеко не завжди поводяться раціонально. За таких умов потрібно мати інші інструменти дослідження, які враховують будь-яку поведінку олігополістів, в тому числі і нераціональну. Автором пропонується використовувати сценарний підхід до оцінки наслідків різних дій конкурентів на основі бізнес-симуляцій. Це дозволить компанії бути готовою до будь-яких дій з боку її конкурентів. The theory of price wars is based on fundamental assumptions about the rationality of the behavior of competing firms. However, economic practice shows that companies do not always behave rationally. In such conditions, it is necessary to have other research tools that take into account any behavior of oligopolists, including irrational ones. The author proposes to use a scenario approach to assessing the consequences of different actions of competitors based on business simulations. This will allow the company to be ready for any action from its competitors.
Description
Keywords
Цінові війні, бізнес-симуляція, сценарний аналіз, Price wars, business-simulation, scenario analysis
Citation
Банщиков П. Г. Використання бізнес-симуляцій для формування стратегії компаній у цінових війнах / П. Г. Банщиков // Science and Education a New Dimension. – 2020. – Vol. VIII, Iss. 243, Dec. – P. 11–14.