Вербалізація сугестії у британському та грецькому рекламному дискурсі

Abstract
У статті розглянуто механізми вербалізації сугестії на фонетичному мовному рівні у текстах британської та грецької реклами. Рекламний текст презентований як особливий вид тексту, що потребує специфічного підходу до лінгвістичного аналізу з огляду на специфіку його створення, виконувані функції та його категорії. The article reviews the mechanisms of verbalization of suggestion on phonetic linguistic level in the British and Greek advertising discourse. The advertising text is presented as a special kind of the text that demands specific approach to its linguistic analysis from the point of its creation, functions carried and categories. В статье рассмотрены механизмы вербализации суггестии на фонетическом языковом уровне в текстах британской и греческой рекламы. Рекламный текст представлен как особый вид текста, требующий специфического подхода к лингвистическому анализу с учетом специфики его создания, выполняемых функций и категорий.
Description
Keywords
рекламний текст, лінгвістичний аналіз, механізми вербалізації сугестії, фонетичний рівень, advertising text, linguistic analysis, overbalization mechanisms of suggestion, phonetic linguistic level, рекламный текст, лингвистический анализ, механизмы вербализации суггестии, фонетический уровень
Citation
Плотнікова О. Вербалізація сугестії у британському та грецькому рекламному дискурсі / Олена Плотнікова, Вікторія Кравченко // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. / Нац. авіац. ун-т ; [редкол.: Гудманян А. Г. (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2014. – Вип. 30. – С. 40–50.