Особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання іноземних мов у ВНЗ нефілологічного профілю

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Abstract
У статті розглядається методика використання особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання іноземній мові у ВНЗ нефілологічного профілю та впровадження активних методів навчання. The article deals with the student-centered approach and introduction of active methods in the process of teaching a foreign language in a non-linguistic educational establishment. В статье рассматривается методика использования личностно-ориентированного подхода в процессе изучения иностранного языка в ВУЗе нефилологического профиля и внедрение активных методов обучения.
Description
Keywords
інновації в освіті, особистісно-орієнтований підхід, методи і форми, компетенція, стратегія, innovations in education, student-centered approach, methods and forms, competence, strategy, инновации в образовании, личностно-ориентированный поход, методы и формы, компетенция, стратегия
Citation
Кузнєцова О. О. Особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання іноземних мов у ВНЗ нефілологічного профілю / Кузнєцова О. О. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9: Сучасні тенденції розвитку мови : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол.: Леміш Н. Є. (голов. ред.) та ін.]. – Київ : Вид. дім «Гельветика», 2013. – Вип. 10. – С. 164–172.