Browse
Recent Submissions
Item Особливості організації занять з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей у період воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Щукина, Эмма Ивановна; Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Белякова, Ольга Владимировна; Bieliakova, OlhaВ роботі розглядаються особливості організації занять з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей у період воєнного стану в світлі основних глобальних тенденцій розвитку освіти. This work deals with some features of the organization of foreign language training for the students of non-linguistic specialties, during war, in the light of global trends of education development.Item Формування іншомовної професійної компетентності у майбутніх фахівців з економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Щукина, Эмма ИвановнаСтаття присвячена питанню вдосконалення навчання іноземної мови у немовних ЗВО в сучасних умовах. Розглянуто питання формування іншомовної професійної компетентності студентів. Обговорено основні шляхи та переваги використання інноваційних технологій у навчальному процесі. The article deals with the issue of improvement of teaching foreign languages in non-linguistic tertiary schools. The issue of the professionally oriented approach to teaching is considered. The significance of the usage of special innovative technologies is defined.Item Вплив запровадження сучасних цифрових технологій на ефективність вивчення іноземної мови(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена ИвановнаВ статті досліджені особливості організації та впровадження процесу вивчення іноземної мови з використанням сучасних цифрових технологій, ресурсів Інтернет, а також міжкультурної комунікації в умовах віртуального глобального середовища. The article examines the peculiarities of the organization and implementation of a foreign language learning by means of modern digital technologies, Internet resources, as well as intercultural communication in the virtual global environment.Item Стратегії професійної успішності сучасного педагога(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Кузнєцова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана Олеговна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Марищук, Оксана Ювеналіївна; Maryshchuk, Oksana; Марищук, Оксана ЮвеналиевнаПрофесійна успішність сучасного педагога вищого навчального закладу – це комплексне поняття, яке охоплює низку ключових компонентів: фундаментальні знання у відповідній галузі, методичну майстерність, комунікативні навички, особистісні якості, прагнення до постійного професійного зростання, а також уміння застосовувати інноваційні підходи до навчання та оцінювання. The professional success of a modern teacher of a higher education institution is a complex concept that includes a number of key components: fundamental knowledge in the relevant field, methodological skills, communication skills, personal qualities, a desire for continuous professional growth, as well as the ability to apply innovative approaches to learning and assessment.Item Особливості розробки тренінгу «Ділова англіи ська мова» для студентів-магістрантів (ESP Finance and Accounting)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Давидюк, Алла Романівна; Davydiuk, Alla; Давыдюк, Алла Романовна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаУ сучасному освітньому просторі вміння створювати власні академічні курси виходить на передовий план як важлива навичка, що дозволяє викладачам відійти від традиційних методологічних обмежень. Викладачі, які займаються розробкою власних курсів, розширюють своє розуміння освітнього середовища, що дозволяє швидше адаптувати й модернізувати навчальні програми, здійснювати реальні коригування під час процесу навчання. У статті розглядаються основні кроки та рекомендації щодо розробки курсу, включаючи аналіз потреб, аудиторії, формулювання цілей та завдань, визначення тематики та розподіл ресурсів, організацію структури та оцінку результатів. Крім того, автори наводять приклад процесу розробки спеціалізованого курсу «Ділова англійська мова для фінансистів», призначеного для магістрантів факультету фінансів. In the contemporary landscape of education characterized by constant evolution, the ability to craft bespoke academic courses emerges as a pertinent skill, offering educators a means to liberate themselves from traditional methodological constraints. Instructors who undertake the creation of their own courses benefit from heightened insight into the educational milieu, enabling swifter adaptation and modernization of curricula, with the capacity for real-time adjustments during the learning process. This article scrutinizes the foundational steps and best practices entailed in course design, encompassing needs assessment, audience analysis, articulation of goals and objectives, determination of topics and resource allocation, structural organization, and outcome evaluation. Additionally, the author presents a case study outlining the design process of a specialized course titled «Business English for Finance», tailored for master's students enrolled in the Finance department.Item Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана Николаевна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина ОлеговнаУ процесі експериментального дослідження ми прийшли до висновку, що до психолого-педагогічних умов, які забезпечують формування культури професійного спілкування викладача економіки слід віднести наступне: 1) впровадження рефлексивного підходу у навчальний процес з формування вказаної культури; 2) формування необхідної бази знань спілкування студентів; 3) активізація навчальних методів навчання. Through the experimental research, we came to the conclusion that the following factors should be included in the psychological and pedagogical conditions that ensure the formation of a culture of professional communication for economics teachers: 1) Implementation of a reflective approach to the educational process of forming the specified culture; 2) Formation of the necessary knowledge base for student communication; 3) Activation of teaching methodsItem Мовна дискримінація або глотофобія як проблема розвитку міжкультурного спілкування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття присвячена питанню глотофобії або акцентної дискримінації – акценту на упередженому ставленні до регіональних акцентів. Було відзначено, що брак регіональної лексики є однією з головних причин того, чому «акцентизм» все ще залишається сильним. Було сформульовано, що причинами глотофобії є гегемонія одномовності у деяких країнах та класовий поділ у Британії, що може призвести до спотвореного погляду на світ. Наведено приклади зміщення акценту. Було виявлено, що наразі немає законодавства, яке б захищало когось від дискримінації за акцентом. Досліджено, що «прийнята вимова» або «англійського короля» у Британії здається «дуже розумною», і це поширена точка зору. Виявлено, що академічні установи все ще підтримують ідею єдиної мовної моделі та упередженого акценту. Було зроблено висновок, що в багатокультурній і багатомовній світі рішенням є розумне пристосування. Потрібно, щоб оратор дав зрозуміти себе, який би акцент не вибрав. The article highlights the issue of glotophobia or accent discrimination – the focus on prejudice against regional accents. It has been noted that lack of regional lexicon is one of the main reasons as to why ‘accentism’ is still going strong. It has been articulated that class divisions in Britain can lead to a skewed view of the world. Examples of accent bias are given. It has been found that there is currently no legislation to protect someone from accent discrimination. It has been studied that «Received Pronunciation» or the «King’s English» in Britain seem to sound «very intelligent» and it is a wide held view. It is been identified that academic institutions still support the idea of a single language model and accent prejudice. It has been concluded that in multicultural and multilingual world the solution is reasonable accommodation. It is required that the speaker is to make themselves understood whatever accent the choose.Item Про сучасні іноземні мови як складник ступеня бакалавра в університетах Великої Британії: практика університету міста Лідс(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана Алексеевна; Микал, Тамара Анатоліївна; Mykal, Tamara; Микал, Тамара АнатольевнаItem CLIL Pprinciples in Teaching Foreign Languages to Finance Students(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Mendrukh, Yuliia; Мендрух, Юлія Михайлівна; Мендрух, Юлия Михайловна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Остапенко, Эльвира Алексеевна; Khodakevych, Olha; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Ходакевич, Ольга ГеоргиевнаThe abstract defines CLIL, points out its guiding principles and their application in teaching foreign languages to the students in finance. У тезах розглядається поняття «предметно-мовне інтегроване навчання», зазначаються основні принципи цієї методології та їх застосування у процесі вивчення іноземної мови студентами фінансових спеціальностей.Item The Economy of Ukraine. A method guide for students’ professional self-development(Університет «Україна», 2013) Гузік, Тетяна Анатоліївна; Остапенко, Ельвіра ОлексіївнаНавчально-методичний посібник «The Economy of Ukraine. A method guide for students’ professional self-development» представляє собою підбірку оригінальних текстів краєзнавчого загальноекономічного характеру з вправами, які спрямовані на розвиток та саморозвиток професійної мовної компетенції. Посібник укладений згідно з вимогами навчальної програми з іноземних мов за фаховим спрямуванням для студентів економічних спеціальностей.Item Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаItem Застосування когнітивних стратегій в процесі навчання іноземної мови(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Чудійович, Тетяна Миколаївна; Chudiiovych, Tetiana; Чудиёвич, Татьяна НиколаевнаItem Самостійна пізнавальна діяльність. Ретроспектива та сьогоденність(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира Алексеевна; Мендрух, Юлія Михайлівна; Mendrukh, Yuliia; Мендрух, Юлия Михайловна; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Khodakevych, Olha; Ходакевич, Ольга ГеоргиевнаItem До питання про зміст міжкультурної складової іншомовної підготовки бакалаврів з міжнародного бізнесу та сучасних мов в університетах Сполученого Королівства (на прикладі Екстерського університету)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана Алексеевна; Микал, Тамара Анатоліївна; Mykal, Tamara; Микал, Тамара Анатольевна; Редько, С. П.; Кулаженко, О. П.Стаття присвячена проблемі змісту міжкультурної складової іншомовної підготовки майбутніх бакалаврів з міжнародного бізнесу та сучасних мов у Сполученому Королівстві на прикладі Екстерського університету. Висвітлено зміст міжкультурної складової у процесі опанування іноземних мов за вибором, проаналізовано складові та змісту та виявлено особливості його укладання для підготовки майбутніх бакалаврів до міжкультурної комунікації в умовах впливів культур на світову економічну діяльність. The article is devoted to the problem of the content of the intercultural component of the foreign language training of future bachelors in international business and modern languages in the United Kingdom on the example of Exeter University. The content of the intercultural component in the process of mastering foreign languages by choice is highlighted, the components and content are analyzed, and the peculiarities of its arrangement for the preparation of future bachelors for intercultural communication in the conditions of the influence of cultures on global economic activity are revealed.Item Формування мультикультурної компетенції у процесі вивчення іноземної мови засобами онлайн технологій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаУ статті досліджені характеристики процесу формування мультикультурної компетенції в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the characteristics of the formation of multicultural competence in the process of learning a foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.Item Сучасні освітні тенденції в контексті євроінтеграційних процесів в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаItem Трансформація педагогічних стратегій як засіб формування творчого потенціалу особистості викладача(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Марищук, Оксана Ювеналіївна; Maryshchuk, Oksana; Марищук, Оксана Ювеналиевна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Давидюк, Алла Романівна; Davydiuk, Alla; Давидюк, Алла РомановнаОсобистісно-професійний саморозвиток викладача є вимогою сучасного освітнього процесу та ролі виховання в формуванні творчої особистості студента. Стаття присвячена опису педагогічної діяльності викладача з точки зору особистісно-професійного саморозвитку та вимог, що висуваються до нього у сучасному освітньому процесі. Окреслено головні шляхи трансформації педагогічних стратегій, а також необхідність усвідомлення викладачем своєї особистісної та професійної сутності. Особлива увага приділяється значущості виховання та формуванню творчої особистості студента, яка здатна до саморегуляції та винахідництва. Стаття акцентує на ролі людини у системі освіти, що має бути спрямована на формування цілеспрямованої та духовно розвиненої особистості, здатної до корисної діяльності та вирішення державних завдань за своїм покликанням. Personal-professional development of a teacher is a requirement of modern educational process and the role of education in shaping a student’s creative personality. This article is dedicated to describing the pedagogical activities of a teacher from the perspective of personal-professional development and the demands placed on them in modern education. The main ways of transforming pedagogical strategies are outlined, as well as the necessity for the teacher to be aware of their personal and professional essence. Special attention is given to the importance of educating and shaping a student’s creative personality, which is capable of self-regulation and inventiveness. The article emphasizes the role of individuals in the education system, which should be aimed at developing a purposeful and spiritually developed personality, capable of useful activities and solving state tasks according to their calling.Item Місце інноваційних технологій у мовній освіті сучасних навчальних закладів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана НиколаевнаУ статті розкрито значущість застосування інноваційних педагогічних технологій для підготовки майбутніх вчителів та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педагогічних закладів освіти. Розв’язанням одного з найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів, яке можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження інноваційних технологій навчання. In this article the importance of innovative pedagogical technologies for preparations of future teachers is discussed and the opportunities of their usage in the learning process of high education are discussed. The decision of the most important tasks on the modern stage of modernization of Ukrainian high education provision of the preparation quality of specialists on the level of international standards, which is possible under condition of pedagogical methodological changing and innovative technologies of education usage.Item Політика гендерної рівності як політика рівних можливостей у вищій освіті в Україні(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-14) Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Недільченко, Світлана Борисівна; Nedilchenko, Svitlana; Недельченко, Светлана БорисовнаItem Анкетування з іноземної мови в університеті за умови дистанційного навчання(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана Алексеевна