Show simple item record

dc.contributor.authorБойченко, Катерина Степанівна
dc.contributor.authorBoichenko, Kateryna
dc.contributor.authorБойченко, Екатерина Степановна
dc.contributor.authorПаламарчук, Тетяна
dc.date.accessioned2021-06-17T08:46:57Z
dc.date.available2021-06-17T08:46:57Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.citationБойченко К. Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу [Електронний ресурс] / Катерина Бойченко, Тетяна Паламарчук // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 191–194. – Назва з титул. екрану.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-374-2
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36246
dc.description.abstractДосліджено теоретичні та практичні аспекти оцінки та впливу товарного знаку у формі бренду на вартість компанії. Визначено основні позитивні та негативні сторони впливу бренду на вартість бізнесу. Theoretical and practical aspects of valuation and impact of a trademark in the form of a brand on the value of the company are studied. The mail positive and negative sides of the brand's influence on the value of the business are identified. Изучаются теоретические и практические аспекты оценки и влияния торговой марки в форме бренда на стоимость компании. Выявлены основные положительные и отрицательные стороны влияния бренда на стоимость бизнеса.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk_UA
dc.titleТоварний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeA trademark as an object of intellectual property, which formes brand capital and affects the value of businessuk_UA
dc.title.alternativeТоварный знак, как объект интеллектуальной собственности, что формирует бренд-капитал и влияет на стоимость бизнесаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.14uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record