Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-03
Authors
Бойченко, Катерина Степанівна
Boichenko, Kateryna
Бойченко, Екатерина Степановна
Паламарчук, Тетяна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено теоретичні та практичні аспекти оцінки та впливу товарного знаку у формі бренду на вартість компанії. Визначено основні позитивні та негативні сторони впливу бренду на вартість бізнесу. Theoretical and practical aspects of valuation and impact of a trademark in the form of a brand on the value of the company are studied. The mail positive and negative sides of the brand's influence on the value of the business are identified. Изучаются теоретические и практические аспекты оценки и влияния торговой марки в форме бренда на стоимость компании. Выявлены основные положительные и отрицательные стороны влияния бренда на стоимость бизнеса.
Description
Keywords
Citation
Бойченко К. Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу [Електронний ресурс] / Катерина Бойченко, Тетяна Паламарчук // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 191–194. – Назва з титул. екрану.