Стратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринки

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Abstract
У статті досліджено характер та особливості виведення вітчизняних медійних продуктів на міжнародні ринки. З'ясовано особливості їхнього виробництва та адаптації до міжнародного середовища, насамперед європейського. Розроблено графічну експортну модель вироблених в Україні продуктів та обrрунтована потреба в малому і великому колах розвитку креативних процесів відтворення з метою постачання на світові ринки. Запропоновано авторську таксонамічну модель створення доданої вартості медійного підприємництва, котра з одного боку передбачає певні елементи регулювання ринку національними інституціями, проте з другого - передбачає створення сучасних моделей виробництва у вигляді спеціалізованих платформ, кластерів, інноваційних систем, сукупність яких може забезпечити перехід України від споживацької системи медійних трендів до експортоорієнтованого виробництва. Доведена нагальна потреба в посиленні колаборації між вітчизняними і зарубіжними продуцентами медійних продуктів в плані взаємного посилення експортних позицій.
Description
Keywords
медійний продукт, ЄС, медійні ринки, таксонамічна модель, регулювання ринку, медійна платформа, медійний кластер, стратегія розвитку України
Citation
Чужиков А. В. Стратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринки / Чужиков А. В. // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника ; [редкол.: М. Д. Романюк (голова) та ін.]. – Івано-Франковськ : Плай, 2020. – Вип. 15. – С. 17–25.